Z dumą pragniemy przedstawić Państwu innowacyjne rozwiązanie jakim jest produkt reklamowy pokryty nanotytanem.
Wprowadzona technologia ma pozytywny wpływ na realizację zasady zrównoważonego rozwoju powodując wydłużenie cyklu życia produktu i zwiększenie jego trwałości. Unikalne właściwości nanotytanu, który jest mocnym filtrem promieniowania UV, mają znaczący wpływ na utrzymanie żywych kolorów powłoki dekoracyjnej. Zahamowany zostanie proces „płowienia" koloru reklamy.
Dodatkowo dzięki elektrostatycznym i fotokatalitycznym właściwościom cząsteczek nanotytanu, zawartych w warstwie zabezpieczającej, powłoka reklamy wykazuje właściwości dzięki którym jest bardziej odporna na zabrudzenia (kurz, pył inne zabrudzenia suche), posiada właściwości samoczyszczące na deszczu oraz bakteriobójcze i przeciwgrzybiczne (utrudniony wzrost glonów).
Tym samym ograniczone zostanie użycie substancji szkodliwych zawartych w środkach używanych do czyszczenia reklam przez ich właścicieli, co za tym idzie szkodliwy wpływ na środowisko zostaje w znacznym stopniu zredukowany. Dodatkowym atutem zastosowanej powłoki jest ograniczenie wydatków na mycie i konserwację reklam, poprzez zmniejszenie intensywności wykonywania tychże prac, co w dzisiejszych czasach przy rosnących wydatkach na reklamę i marketing ma bardzo duże znaczenie.
Podsumowując branża reklamowa jest rynkiem, gdzie najwyższą uwagą otacza się jakość i estetykę produktu. Nowy produkt będzie zachowywał swe pierwotne właściwości estetyczne przez wydłużony okres oraz zmniejszy koszty związane z użytkowaniem. Wpisuje się to znakomicie w potrzeby rynku oraz wyznacza nowe standardy i kierunki rozwoju branży.